*שם:* שרה
*גיל:* 21
*סטטוס:* רווקה
*גובה:* 1.62
*מגורים:* טבריה
*עדה:* פרסיה ובוכרית
*רמה דתית:* חבדניקית
*השכלה:* תעודת בגרות ומתכננת ללמוד תואר
*עיסוק:* שירות לאומי בקופת חולים מאוחדת, ולומדת משחק, מתכננת להתחיל תואר בשנה באה.
*תכונות אופי:* בחורה זורמת, חברותית, נעימה, מסודרת, עם מידות טובות, חסידית ומחוברת מאוד לרבי, אם זאת, עם ראש פתוח, שמחה ולבבית, אוהב לתת ועם לב טוב. מעוניינת להקים בית חסדי.
*תחביבים:* לנגן, לטייל, לבשל, לצייר, ללמוד, לצחוק.
*תאר\י בקווים כלליים את משפחתך:* משפחה מעורבת חמה ואוהבת.
*מי אני מחפש:* בחור חבדי עם לב טוב ומידות טובות, שמח, עם יראת שמיים ושאיפות לחיים, שחשוב לו סדר וניקיון, שנראה טוב, ומקושר לרבי!

מקומות לימוד: בית ספר חב״ד יבניאל
תיכון בית חנה בצפת
סמינר שנה קודש בבית חנה צפת
התחילה תואר בחינוך והפסיקה באמצע בשביל שירות לאומי..
יצחק השדכן 0537235812 ואצפ
לעוד מאות הצעות חדשות המתעדכנות מדי יום היכנסו לקישור
https://friends-social.com/pages/izak
*שם:* שרה *גיל:* 21 *סטטוס:* רווקה *גובה:* 1.62 *מגורים:* טבריה *עדה:* פרסיה ובוכרית *רמה דתית:* חבדניקית *השכלה:* תעודת בגרות ומתכננת ללמוד תואר *עיסוק:* שירות לאומי בקופת חולים מאוחדת, ולומדת משחק, מתכננת להתחיל תואר בשנה באה. *תכונות אופי:* בחורה זורמת, חברותית, נעימה, מסודרת, עם מידות טובות, חסידית ומחוברת מאוד לרבי, אם זאת, עם ראש פתוח, שמחה ולבבית, אוהב לתת ועם לב טוב. מעוניינת להקים בית חסדי. *תחביבים:* לנגן, לטייל, לבשל, לצייר, ללמוד, לצחוק. *תאר\י בקווים כלליים את משפחתך:* משפחה מעורבת חמה ואוהבת. *מי אני מחפש:* בחור חבדי עם לב טוב ומידות טובות, שמח, עם יראת שמיים ושאיפות לחיים, שחשוב לו סדר וניקיון, שנראה טוב, ומקושר לרבי! מקומות לימוד: בית ספר חב״ד יבניאל תיכון בית חנה בצפת סמינר שנה קודש בבית חנה צפת התחילה תואר בחינוך והפסיקה באמצע בשביל שירות לאומי.. יצחק השדכן 0537235812 ואצפ לעוד מאות הצעות חדשות המתעדכנות מדי יום היכנסו לקישור https://friends-social.com/pages/izak
FRIENDS-SOCIAL.COM
רווקות - 20 עד 30
יצחק השדכן - מאגר עצום של משודכים ומשודכות, מכל המגזרים לשומרי נגיעה בלבד!!!
0 Comments 0 Shares 443 Views 0 Reviews
Sponsored