• ׳ידיעות׳: המשטרה נהפכה אתמול למשטרה של איתמר בן גביר - גל פרישות הניצבים הגיע אתמול לשיאו. המינויים שבאו במקומם מסמנים את השלמת ההשתלטות של בן גביר על שדרות הפיקוד של משטרת ישראל.
    ׳ידיעות׳: המשטרה נהפכה אתמול למשטרה של איתמר בן גביר - גל פרישות הניצבים הגיע אתמול לשיאו. המינויים שבאו במקומם מסמנים את השלמת ההשתלטות של בן גביר על שדרות הפיקוד של משטרת ישראל.
    0 Comments 0 Shares 122 Views 0 Reviews
  • עוד מ׳ידיעות׳ על המינויים של בן גביר - זו כבר לא המשטרה שהכרנו, מעתה מדובר במשטרה שכל בכיריה מחויבים למדיניות השר שמינה אותם. בעוד נתניהו מתחייב בכל מקום שהסטטוס קוו בהר הבית לא ישתנה, מפקד מחוז י-ם החדש יאפשר תפילת יהודים בהר. כל המינויים החדשים, אלו קצינים בינוניים שהתקדמו בגלל שהבינו לאן נושבת הרוח.
    עוד מ׳ידיעות׳ על המינויים של בן גביר - זו כבר לא המשטרה שהכרנו, מעתה מדובר במשטרה שכל בכיריה מחויבים למדיניות השר שמינה אותם. בעוד נתניהו מתחייב בכל מקום שהסטטוס קוו בהר הבית לא ישתנה, מפקד מחוז י-ם החדש יאפשר תפילת יהודים בהר. כל המינויים החדשים, אלו קצינים בינוניים שהתקדמו בגלל שהבינו לאן נושבת הרוח.
    0 Comments 0 Shares 127 Views 0 Reviews
  • יוסי שטארק ב-JDN על המלחמה בתופעת סחיטת החסידים שמגיעים לאדמו"רים בראש השנה, באמצעות מחירי שכירות מופקעים: גם בצאנז, לצד בעלזא ובאיאן, פרסמו תקנות שוק, שעליהן חתומים חברי בד"ץ צאנז בנתניה. יח"ד עד 40 מ"ר - 1,700 ש"ח. דירת 3 חדרי שינה - עד 4,000 ש"ח.
    יוסי שטארק ב-JDN על המלחמה בתופעת סחיטת החסידים שמגיעים לאדמו"רים בראש השנה, באמצעות מחירי שכירות מופקעים: גם בצאנז, לצד בעלזא ובאיאן, פרסמו תקנות שוק, שעליהן חתומים חברי בד"ץ צאנז בנתניה. יח"ד עד 40 מ"ר - 1,700 ש"ח. דירת 3 חדרי שינה - עד 4,000 ש"ח.
    0 Comments 0 Shares 131 Views 0 Reviews
  • עמית סגל: 2 סקרים חדשים בארה״ב - ברמה הארצית, סקרים שיצאו אחרי העימות: פער של 5% לטובת האריס.
    עמית סגל: 2 סקרים חדשים בארה״ב - ברמה הארצית, סקרים שיצאו אחרי העימות: פער של 5% לטובת האריס.
    0 Comments 0 Shares 132 Views 0 Reviews
  • לראשונה משנת 1978: סין הודיעה שהחליטה להעלות את גיל הפנסיה. ועדת החקיקה העליונה במדינה קבעה, בצעד לא פופולרי, שב-1 בינואר יעלה גיל הפרישה לגברים ל-63. גיל הפרישה לנשים במקצועות הצווארון הלבן יעלה ל-58, וגיל הפרישה לנשים במקצועות הצווארון הכחול יעלה ל-55 (אסף רוזנצווייג)
    לראשונה משנת 1978: סין הודיעה שהחליטה להעלות את גיל הפנסיה. ועדת החקיקה העליונה במדינה קבעה, בצעד לא פופולרי, שב-1 בינואר יעלה גיל הפרישה לגברים ל-63. גיל הפרישה לנשים במקצועות הצווארון הלבן יעלה ל-58, וגיל הפרישה לנשים במקצועות הצווארון הכחול יעלה ל-55 (אסף רוזנצווייג)
    0 Comments 0 Shares 122 Views 0 Reviews
  • ח"כ שמחה רוטמן למקור ראשון: "מי שהוביל למציאות של עיסוק בחוקי הרפורמה בזמן מלחמה הוא בית המשפט, בדורסנות ובניתוק. הצעות הפשרה של לוין מראות שהוא האיש הבוגר בחדר. הוא ויתר על דברים רבים שרצה"
    ח"כ שמחה רוטמן למקור ראשון: "מי שהוביל למציאות של עיסוק בחוקי הרפורמה בזמן מלחמה הוא בית המשפט, בדורסנות ובניתוק. הצעות הפשרה של לוין מראות שהוא האיש הבוגר בחדר. הוא ויתר על דברים רבים שרצה"
    0 Comments 0 Shares 130 Views 0 Reviews
  • בתום מרדף, המשטרה עצרה הלילה באשדוד ארבעה חשודים כשברשותם כלי נשק, מסכות וכסף. לפי החשד, העצורים התכוונו להוציא לפועל ניסיון חיסול פלילי. בהמשך היום החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם.
    בתום מרדף, המשטרה עצרה הלילה באשדוד ארבעה חשודים כשברשותם כלי נשק, מסכות וכסף. לפי החשד, העצורים התכוונו להוציא לפועל ניסיון חיסול פלילי. בהמשך היום החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם.
    Wow
    1
    0 Comments 0 Shares 139 Views 0 Reviews
  • מיכאל שמש: ראשי רשויות בקו העימות בצפון זועמים על הפרוייקטור הצפוני צ׳ייני מרום שהזניח את קו העימות והופיע השבוע בעיר כרמיאל והבטיח לגבש "מתווה לצריכים של העיר כולל הצרכים תקציביים".

    מיכאל שמש: ראשי רשויות בקו העימות בצפון זועמים על הפרוייקטור הצפוני צ׳ייני מרום שהזניח את קו העימות והופיע השבוע בעיר כרמיאל והבטיח לגבש "מתווה לצריכים של העיר כולל הצרכים תקציביים".
    0 Comments 0 Shares 115 Views 0 Reviews
  • שלום ירושלמי ב'זמן ישראל': בסביבת גולדקנופף סירבו אתמול לומר מה הם יעשו אם החוק לא יעבור עד ראש השנה. סביר להניח שלא יקרה בינתיים כלום. אף אחד, כולל הרבנים, לא ילך להפיל את ממשלת הימין ולהסתכן בממשלה חלופית עם נפתלי בנט, יאיר לפיד, אביגדור ליברמן ומתן כהנא. היו כבר הרבה דד-ליינים כאלה בשנתיים האחרונות, אבל איש לא עבר את הקו האדום.
    שלום ירושלמי ב'זמן ישראל': בסביבת גולדקנופף סירבו אתמול לומר מה הם יעשו אם החוק לא יעבור עד ראש השנה. סביר להניח שלא יקרה בינתיים כלום. אף אחד, כולל הרבנים, לא ילך להפיל את ממשלת הימין ולהסתכן בממשלה חלופית עם נפתלי בנט, יאיר לפיד, אביגדור ליברמן ומתן כהנא. היו כבר הרבה דד-ליינים כאלה בשנתיים האחרונות, אבל איש לא עבר את הקו האדום.
    0 Comments 0 Shares 115 Views 0 Reviews
  • עוד מירושלמי: מה שברור, במאבקים הפנימיים בהנהגה החרדית על הבריחה מגיוס לצבא זכה גולדקנופף מחסידות גור בנקודות רבות. הוא גיבור השעה שהצליח לכופף את נתניהו, גם אם רק לכאורה. עכשיו מחכים שם לתגובה מיליטנטית הגונה של יריבו הגדול, מאיר פרוש.
    עוד מירושלמי: מה שברור, במאבקים הפנימיים בהנהגה החרדית על הבריחה מגיוס לצבא זכה גולדקנופף מחסידות גור בנקודות רבות. הוא גיבור השעה שהצליח לכופף את נתניהו, גם אם רק לכאורה. עכשיו מחכים שם לתגובה מיליטנטית הגונה של יריבו הגדול, מאיר פרוש.
    0 Comments 0 Shares 133 Views 0 Reviews